Har tappat räkningen.

Tror detta är min tredje blogg. Kanske får denna stanna ett tag nu. Har känt att jag inte har nått att blogga om, utan att varje dag har sett precis likadan ut. Och ja så är det väll fortfarande, men nånstans så behöver jag ventilera, både dom positiva och negativa sakerna som sker. Ibland är jag till och med stolt över vad jag har gjort, eller tycker nått är jobbigt, så allt hamnar här hade jag tänkt mig!! Ska vara öppen och ärlig. Så förbered dig på en hel del gnäll men förhoppningsvis också en hel del bra saker :D För det är där jag står i mitt liv just nu. Jobbar hårt på att få in mer lycka i mitt liv, acceptera och arbeta med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0