Kan detta vara felet

Idag känns bättre. Blir galen av att det kan kännas så himla mörkt och jobbigt ena dagen och helt ok dagen efter. Satt och kollade på Efter Tio imorse, repriser från hösten och kollade på ett program jag egentligen redan har sett. Men tydligen kollade jag inte ordentligt. Temat var mens och PMS. Vilket jag vet ställer till det i mitt liv varje månad. Varje månad blir allt lite extra jobbigt under en vecka eller 2. Men nu satt där en kvinna och pratade om nått som heter PMDS, en lite svårare prognos eller vad man säger än PMS. Skillanden här är att detta speglar sig mer på det psykiska inom en. Nedstämdhet, ångest, trötthet, sötsug och irritation är grejjer som är karekteristiska för PMDS. 

Bingo!!!! Ok, det känns ju som att det är detta det kan vara. Hur fan går man till väga nu da?! För jag är så jäkla trött att jag kan ta 1 steg framåt och veckan senare 10 tillbaka. Jag vill ta stormsteg i mitt eget liv och inte sätta krokben för mig själv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0