Skatt <3



Idag har jag fått hämta hem min skatt! Jag var sååå himla nervös och kunde knappt sova, men så snabbt vi kom ut på vägen så somnade det lilla underverket i min famn. Vaknade sedan lite till och från :) Väl hemma lekte vi av oss i trädgården, bekantade oss med katterna, vilket gick över förväntan och nu sover hon i sin korg i köket. Sitter bredvid och har en hand nära henne :) Tänk att man kan må så bra så snabbt av en sån gudomlig varelse. 

Vill tacka Ulrika på Stora Hult Kennel för förtroendet och möjligheten att få köpa en av hennes bedårande valpar. Än finns 2 kvar, en tik och en hane, om ni blev lite sugna :)) Hade jag kunnat hade jag köpt dom med, får båda är helt magiska <3

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Åh vad supersöt! Vad är det för ras?

Svar: Hon är en Engelsk Cocker Spaniel med färg blue-roan :) Dom är helt underbara. Min andra hund i denna ras <3
SOM

2013-10-30 @ 22:24:50
URL: http://removeclothes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0