Hurry up!!

Ok. Julen får nu gärna vara över och det nya året får gärna ha börjat!! Julen sög extra mycket detta året, ska fortsättningsvis jobba eller vara bortrest över jultiden. Då är det som bäst!! Förra året firade jag Jul på ett hostel i Auckland med massa sköna människor. SÅ ska jul vara för mig <3 Eller kanske i nån mysig liten stuga i Sälen nästa år. Ah, hemma ska jag iaf inte vara. Haft svårt för jul sedan tonåren och detta året kan ju vart droppen och der sista tecknet, att jag och jul inte passar ihop helt enkelt. 

Vad jag hoppas att det nya året för med sig. Vad som helst för att det ska bli bättre än detta. För även det sög ju typ mest på länge. Sådeså. 
Bitter på jul. Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0